Główna / Świat / Sport / Dziwisz się, jak schudnąć, dużo się bawiąc?

Dziwisz się, jak schudnąć, dużo się bawiąc?

Jeśli poszukujesz przyjemnego systemu na odchudzanie, zapisz się na basen. Piesek, żabka, kraul, styl grzbietowy i uznawany za najcięższy do zdobycia styl motylkowy – każdy spośród nich dobrze kształci i kształtuje ciało, spala kalorie. Odchudzanie na basenie przyspieszą także zdrowe szkolenia.

Latanie także praktykowania na basenie świetnie działają odchudzanie. W wodzie nie działa grawitacja, ciało stoi się milsze i ważna budować ruchy, które w prostym środowisku dochodzą z trudem. Woda powoduje duży opór, którego wejście wymaga sporej siły, jednak także istotnego wykonywania ruchów. Dlatego podczas latania nie osiągasz zawrotnych szybkości, rozwijasz za to wielkość mięśni, a ciało nabiera geometrycznych kształtów. Wypływanie na basenie to wspaniały wysiłek dla będących godzinami przed komputerem, pomoc dla ich udręczonych bezruchem, bolących kręgosłupów.

Zgodnie z USA Fitness Association, basen poświęca szereg zalecie zdrowotnych niż niejedna dyscyplina sportowa. Półgodzinne pływanie zużywa więcej tłuszczu niż taki jeden wysiłek następujący na kontynencie. Badania pokazują, iż pani w przeważa najczęściej uzyskują spośród tej organizacji działalności fizycznej. Dzięki stałym wizytom na basenie mięśnie brzucha innych matek stoją się szybkie i sprawne, niszczy się sztywność stawów, wysokie ciśnienie krwi oraz troski, które głównie są powiązane z ciążą. Warto pływać, by już skorzystać i… odzyskać formę.

Podczas pływania korzystasz głównie górną połowa ciała, co poprawia wydolność serca, a jednocześnie ujędrnia piersi i reguluje wygląd dekoltu. Jeśli więc zmierzasz do biega schudnąć dodatkowo zajmujesz przy domu basen, użyj go na zwykłe treningi. Sygnałem do zysku jest dość energicznie i długo pływać, aby spalić kalorie.

1. Rozpocznij od 10 do 20 minut sesji przez trzy dni w tygodniu. Stopniowo buduj do 30 do 45 minut sesji na pięć do siedmiu dni w tygodniu. Przez stopniowe zwiększanie czasu można zapobiec ranom i zmęczenie.

2. Im specjalnie urozmaicisz swoje pływanie, tymże gąszcz schudniesz. Możesz iść dwoma językami, możesz korzystać deski pływackiej oraz tuby wypornościowej. Według shapefit.com wolniejsze pływanie spala tkankę tłuszczową, szybkie latanie od 20 do 30 chwili nie tylko pozwala spalić dużo kalorii, jednak oraz rozbudować swój metabolizm na parę godzin.

3. Nie objadaj się po treningu. Badania naukowców pokazują, że mała temperatura wody w basenie bardzo zwiększa apetyt. Warto to być zrobiony jogurt i wyniki, żeby nie sprawić do zjedzenia zawartości lodówki. Tylko Michael Phelps może pozwolić sobie na przyjęcie 12 000 tys. kalorii codziennie, lecz on spędza w wodzie codziennie 5 godzin.

Trening na basenie? Ta inicjatywę jest dla każdego – nie wymaga superkondycji, młodego wieku ani zgrabnej sylwetki. Tylko 30 minut ćwiczeń wykonywa, że spalisz 350 kcal, czyli równowartość kaloryczności ciastka wuzetki, ½ średniej pizzy, czy hot-doga z colą. Nawet gdyby nie potrafisz pływać.

O admin

Zobacz także

Jak powiedział członek zarządu Barcy, rozmowy z Argentyńczykiem są już na tej prostej.

Jak powiedział członek zarządu Barcy, negocjacje z Argentyńczykiem są obecnie na tej prostej. Sprawą, nad …