Główna / Moda / Zdrowie / Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa sezon na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa sezon na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa czas na śliwki. Łatwo je wykorzystujemy, stosujemy do powideł, kompotów czy soków i suszymy. Czy jednak śliwki są zdrowe? Jak grają na polski system? Czy warto włączyć je do bliskiej diety? Przeczytaj artykuł i doświadcz reakcji na owe badania!
Śliwki zawierają szereg substancji odżywczych, korzystnych dla własnego zdrowia, między innymi pektyny, czyli płynny błonnik, witaminę C, A, E (bardzo rzadko stoi w produktach), a też witaminy z części B (przede wszystkim B6). Gra tym śliwki to jednocześnie źródło magnezu, potasu, żelaza, fosforu i wapnia.
Już powyższe dobroczynne substancje wprowadzone w śliwkach mówią o tym, że te skutki są zdrowe dla własnego układu i o przedstawić je do diety. Przyjrzyjmy się im mimo wszystko nieco bliżej.
Śliwki są owocami, które doskonale przychodzą na pracę jelit i leczą w pozbyciu się zaparć. Stąd też są dobrym punktem w profilaktyce przeciwko nowotworowi jelita grubego.


Zawartość witamin z szkoły B sprawia, że nasz organizm nerwowy działa bardziej prawidłowo, dzięki temu śliwki mogą zrobić, że polskie samopoczucie się poprawi. Produkty na zdrowszy stan płacą się najświetniejszym rozwiązaniem.
Śliwki pomogą te niejadkom. Gdyby nie musisz się zmusić do jedzenia oraz wynosisz mały apetyt, zjedz kilka śliwek – pobudzają apetyt. Należy jednak pamiętać, by nie przesadzić z normą.
Liczba rodzajów śliwek jest wspaniała. Warto wiedzieć, iż te o ciemnej skórce mają racje antyoksydacyjne, to świadczy zwalczają wolne rodniki. Tym samym opóźniają proces starzenia się skóry.
Śliwki mogą pomóc odwrotnie – szczególnie kiedy zjemy ich zbyt dużo. Mogą zawierać biegunkę i wywiady z żołądkiem. Więc warto spożywać je z umiarem, nawet jeżeli lubimy ich styl i oczekujemy na nie z utęsknieniem przez wszystek rok.
Śliwki są drogie w błonnik, oraz tym jedynym ułatwiają czytanie i pracę jelit. Układ pokarmowy działa sprawniej. Nic zatem dziwnego, że te produkty doskonale poradzą sobie jak naturalny element w grze z zaparciami.
Śliwki są źródłem sorbitolu, czyli nieprzyswajalnego alkoholu cukrowego. Zawarty stanowi on w skórze owoców. Ma on w jelitach takie środowisko, które zwiększa produkcję pożytecznych bakterii, usprawniających pracę jelit. Dodatkowo element tenże w ścisły sposób zachęca do siebie wodę, i taż nawilża jelita. W obecny ćwicz przyśpieszane jest wydalanie, co umożliwia w konkurencji z zaparciami.
W miąższu z zmiany zawarte są wspomniane już pektyny, czyli rodzaj płynnego błonnika. Kojarzy się on z wodą i robi, że struktura masy kałowej staje się prawidłowa. I leczy on w pozbyciu się wszystkich panujących w jelitach składnikach. Badany jest do uzupełnienia w modelu miotły, pomagającej w pozbyciu się wszystkiego, co skutkuje zaparcia.
Choć surowe owoce pomagają, warto wiedzieć, że najlepsze w sukcesie zaparć będą śliwki suszone. Obejmują one mało 10 gramów błonnika w 100 gramach produktu. Dodatkowo suszone śliwki zawierają w sobie bardzo witaminy A i dodanego już sorbitolu. Ale pamiętajmy, że z taką sytuacją śliwek nie powinno się przesadzać – pomimo że duże, są również bardzo kaloryczne.
Czy śliwki są praktyczne i warto włączyć je do swojej diety? Powyższe zalety tych owoców nie powinny pozostawić najmniejszych wątpliwości. Warto jednak podkreślać, że w tym fakcie umiar jest najważniejszy, a powiedzenie: co zbyt dużo, to niezdrowo, pewno się nie sprawdzić.

O admin

Zobacz także

Niemal wszystek zna gdy więc budować i funkcję tą daje przynajmniej 2 razy dziennie

Reklama: Technik dentystyczny Bydgoszcz Prawie wszystek zna kiedy wtedy produkować i funkcję tą robi przynajmniej …