Główna / Bez kategorii / Po czym rozróżnić typy budowy ciała mężczyzny?

Po czym rozróżnić typy budowy ciała mężczyzny?

kulturysta Typ mezomorficzny. Urodzony kulturysta. Można powiedzieć, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie stanowi dla nich żadnym problemem, choć te chce wysiłku, siły i sił. Również jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele zalety z określonego wysiłku i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a ponadto proporcje i symetrię budowy wykonujemy poprzez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, gdy na przykład: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i mniejsze odpoczynki między zestawami zadań (nie daleko niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 wyborów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość ćwiczeń to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, jeden dzień odpoczynku. Na ogół do sieci mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie panuje potrzeba obciążania organizmu dużymi miarami białka czy węglowodanów. Jemy z umysłem i uważamy ilość tkanki tłuszczowej na odpowiednim poziomie.
Trening na poprawę siły, każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Ruch na ogromnych kłopotach z nieliczną liczbą powtórzeń w seriach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na konkretne części wykonujemy 8-10 serii, na drobne 6-8 serii.Trening oparty na zwykłych ćwiczeniach z użyciem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Niewątpliwie jest zatem dopiero bardzo powszechny zapis, oraz od tych treści są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje czyli na te jedne bodźce. I faktycznie w rzeczywistości, każdy powinien wyrobić sobie swój program – idealny do samych predyspozycji organizmu, a zapis wszystek powinien być, jako baza do dalszych prób zadania tego programu.
Zjadaj dziennie około 2g chudego białka na kilogram wagi ciała dziennie. Spożycie węglowodanów powinno zostać wysokie: 60-65% dziennej liczby kalorii. Fat ogranicz do 15% dziennej liczby kalorii. Częstość posiłków: 5-7 posiłków dziennie. Suplementy: Napoje białkowe i zmieniające posiłek. O czym pamiętać: Nie kosztuj tychże jedynych pracy w tych tychże ilościach co tydzień – różnorodność jest przyprawą życia! Zamiast starać się przechodzić przez cały rok za mało tłuszczu, zwiększ liczbę kalorii teraz a później po to, by napakować mięśnie. Tobie z łatwością przyrastają mięśnie i ubywa tłuszczu, to wykorzystaj ten dar od losu.
Mezomorficzni mają wyższe 24-godzinne zużycie energii, co świadczy, że spalają więcej kalorii zarówno podczas pracy fizycznej, jak a w sezonie odpoczynku niż ich rówieśnicy nie trenujący, a mający tyle samo wzrostu i tkanki tłuszczowej. Kto mógłby chcieć więcej ? Ale nawet jeżeli z możliwością przybierasz mięśni i spalasz niechciany tłuszcz, nie spocznij laurach! Ciągle musisz starać się, by wyglądać coraz lepiej. Mezomorfik jest własną tendencje do lenistwa również do treningu bez żadnego sposobu czy strategii. Ułóż program jedzenia odpowiedniej ilości białka, tłuszczu, węglowodanów i suplementów, by wykorzystać stojący w tobie potencjał i byś mógł kupić świetne wyniki.

Link sponsorowany: suplementy na masę

O admin

Zobacz także

Witamina D3, K2 czyli dwa pojedynczym?

Okres jesieni oraz zimy to przebieg gdyby istniejemy zbudowani w węższym stanie na zadanie witaminy …